חברת יציל מציעה את שירותיה ללקוחות רבים ומגוונים, ובהם, לקוחות עם מוגבלות. מתוך תפיסת שירות רחבה וכוללת הרואה את צרכי הלקוחות במרכז העשייה העסקית, חשוב לנו להציע לכלל לקוחותינו שירות נגיש ואיכותי.

להלן הסדרי הנגישות הקיימים כיום בחברה:

נגישות השירות הטלפוני

  • שירות הלקוחות הטלפוני של יציל זמין ונגיש לכל לקוחות החברה ובהם אנשים עם מוגבלות
  • נציגי השירות הטלפוני ישמחו לסייע לכם בהקראה והסבר של מסמכים וכן יסייעו לכם אם נתקלתם בקשיים בגלישה באתר יציל
  • נציגי שירות הלקוחות מודרכים כיצד לספק שירות המותאם ללקוחות עם מוגבלות

קבלת שירות באמצעים כתובים - טכנולוגיה מתקדמת בשירות הנגישות

השירות ביציל ניתן במגוון דרכים: אתר, אפליקציה ומוקד שירות טלפוני. יחד עם זאת, אנו מודעים לכך שחלק מהלקוחות, מעדיפים לקבל שירות באמצעים כתובים.

לפניכם מגוון אפשרויות לקבלת שירות באמצעים כתובים:

  • בכתובת המייל: yatzil@yatzil.co.il
  • בפקס' שמספרו: 03-5727092
  • בדואר לכתובת: רחוב תפוצות ישראל 13, גבעתיים, לידי חברת יציל

בכל פניה נבקשכם לציין את הדרך המועדפת להתקשרות: פקס, מייל או טלפון, תוך ציון פרטי ההתקשרות

אתר האינטרנט

אתר האינטרנט הונגש בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת - Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

אתר האינטרנט של יציל מאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות רבות ומגוונות. קראו עוד על שירותים ומידע שניתן לקבל באתר YATZIL

אפליקציית YATZIL

מאפשרת לכם קבלת מידע וביצוע פעולות.

כמו כן, כדאי לדעת:

  • אם נתקלתם בקושי כלשהו בגלישה באתר או שאתם זקוקים להנחיה, נציגי מוקד שירות הלקוחות ישמחו לעזור לכם
  • למתקשים בראיה באתר מומלץ להגדיל את התצוגה באתר ע"י לחיצה בו זמנית על המקשים Ctrl ו + (פלוס). להקטנה לחצו בו זמנית על Ctrl ו – (מינוס)

פניות בנושא נגישות האתר

במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי בנושא נגישות במהלך הגלישה באתר האינטרנט שלנו, נשמח לקבל הערות, הארות ובקשות באמצעות פניה בדואר אלקטרוני: negishut@icc.co.il

על מנת לאפשר לנו לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו מבקשים לצרף לפנייה פרטים מלאים אודות הבעיה, ככל שניתן ובכלל זאת:

  • תיאור הבעיה
  • קישור לעמוד בו גלשתם
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
  • סוג הדפדפן וגרסתו (אינטרנט אקספלורר, כרום וכו')
  • סוג מערכת ההפעלה (WIN 10, WIN XP)
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם לדוגמא: NVDA, JAWS)

חברת יציל תעשה מאמץ על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.

קבלת שירות בשפת הסימנים

לקוחות המעוניינים בקבלת שירות הניתן פנים אל פנים בשפת הסימנים, מוזמנים לפנות לצוות תקשורת נגישה באמצעות פקס: 03-5727007 תוך ציון דרכי התקשרות עמכם לצורך תיאום הפגישה.

קבלת מידע נגיש

לקבלת הסברים או הקראה של מסמכים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות באמצעות הטלפון. בנוסף, ניתן לפנות לנציגי השירות גם דרך אתר האינטרנט

יציל לשירותכם-רכז נגישות

יציל ממשיכה כל העת לבחון ולשפר את השירות הניתן לאנשים עם מוגבלות. אם נתקלתם בשרות לא נגיש, או בכל שאלה ו/או הצעה בנושא, אנא פנו לרכז הנגישות מר אלעד תורג'מן, נא פנו אלינו באחד מהאמצעים הבאים:

  • במייל: negishut@icc.co.il
  • בדואר: לכתובת רחוב תפוצות ישראל 13, גבעתיים
  • בטלפון-לשירות לקוחות, ובקשו שרכז הנגישות יחזור אליכם טלפונית

תאריך עדכון ההצהרה: 27.6.2021